پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 2 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۳:۵۰

امیر دریادار شهرام ایرانی:
ناوشکن جماران نماد ملی در حوزه نظامی دریایی بود

باشگاه خبری فراساحل: امیر دریادار شهرام ایرانی اصلی ترین کار نیروی دریایی را اجرایی شدن منویات رهبر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه از پتانسیل داخل کشور استفاده کرده ایم، قطعاً در آینده با رشد علمی کشور در حوزه دریا روبرو خواهیم شد.
به گزارش مارین نیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه "گفت و گوی علمی" با موضوع (صنعت دریا؛ چالش ها و فرصت ها) با بیان اینکه ناوشکن جماران نماد ملی در حوزه نظامی دریایی بود، گفت: تفاوت حوزه نظامی و غیر نظامی در سلاح و تجهیزات نظامی است و جماران به ما نشان داد، این توانمندی در داخل کشور وجود دارد. وی خاطرنشان ساخت: فرمانده معظم کل قوا در دهه 70، اولین باری که از بندرعباس بازدید داشتند، دستور دادند شناور و ناوشکنی ساخته شود که توان حمل بالگرد داشته باشد. الان هم که ایشان یادآور آن خاطره می‌شود، می‌فرمایند در آن زمان خیلی از مدیران این باور را نداشتند که روزی بتوانیم این کار را انجام دهیم. ولی این ناو ساخته شد، بالگرد هم حمل کرد و در اقیانوس ها نیز حاضر شد و در واقع توان توسعه امنیت کشور را نشان داد. معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ناوشکن دماوند اشاره کرد و بیان داشت: این ناوشکن به طور همزمان در دریای خزر ساخته شد و امروزه در این حوزه فعالیت می‌کند و از کشورهای منطقه نیز بازدید داشته است. در کنار آنها ناوهای موشک انداز کلاس پیکان بودند که همه اینها با دستور مستقیم رهبر بوده است. وی اصلی ترین کار نیروی دریایی را اجرایی شدن منویات رهبر انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه از پتانسیل داخل کشور استفاده کرده ایم، قطعاً در آینده با رشد علمی کشور در حوزه دریا روبرو خواهیم شد که برای این مهم ابتدا باید مراکز علمی مان را ماموریت محور کنیم زیرا ضرورتی ندارد همه مراکز، ماموریت دریا را انجام دهند.



  کد خبر : 2477
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :